Donghong Craft & Art Co., Ltd. Donghong Craft & Art Co., Ltd.
Donghong Craft & Art Co., Ltd.
DBA Forever Emblem & Badge International Ltd.

Världsklass Emblem, Medaljer, Militär Uniform Tillbehör & Metallarbetare

• Dong Hong kommer att delta i 2018 HKTDC Donghong Craft & Art Co., Ltd kommer att delta i 2018 HKTDC vid Hong Kong Convention and Exhibition Centre från 27-30 april (fredag-onsdag). Ser fram emot ditt besök vår monter Nr.1A-C28!
  • Skydda dina beställningar från Betalning till Leverans! Mina kära vänner, glada att berätta att vår nya hemsida nu är online i Alibaba.Vi kan acceptera betalningsförsäkring genom denna nya hemsida för att skydda dina beställningar från Betalning till Leverans! Här jag ...
  • Gott nytt kinesiskt år! När det kinesiska nyåret kommer, skulle jag vilja förmedla våra uppriktiga hälsningar och bästa hälsningar till er och alla dina familjemedlemmar. Med vänliga hälsningar kommer det nya året att föra dig och din familj varje år
  • 2017 Årlig parti av Donghong Craft & Art Co., Ltd. Donghong Craft & Art Co., Ltd. höll bolagets 2017 års parti i bolaget den 27 december. För att stärka vårt företags erfarenhetsutbyte och främja vårt företags utveckling, ...
  • God jul och gott nytt år 2018! Donghong Craft & Art Co, Ltd, världsklassens emblem, medaljer, militär enhetlig tillbehör och metallbearbetningstillverkare, önskar dig en god jul!
  • order@dhmedal.com
  • + 86-769-2290-0190
  • + 86-769-22900211
  • Enhet A / B, 5F, Byggnad A, Shenghe Plaza, Shenghe Road, Södra distriktet, Dongguan City, Guangdong-provinsen, Kina. Postnummer 523071

Kärnkonkurrensen Donghong Craft & Art Co., Ltd.

I uppföljningarna vill vi dela några av våra fördelar med dig, som också bara är vår kärnkonkurrens som hjälper oss att stå i en oövervinnlig position på metallmarknaden.

1. Råvaror: skicklig process och med koppar som huvudråvara.

2. Färg: Kvalificerad i mjuk emalj, ingen övergångsfärg, ljusbeständig, ingen smutsiga prickar.
För Imitation hård emalj är den slät utan föroreningar, och kan uppnå spegelverkan. Dessutom producerar vi fortfarande riktiga hårda emaljprodukter som har blivit övergivna av de flesta fabriker på grund av dess komplicitet och höga felprocent. För våra hårda emaljprodukter är det svårt för dig att berätta bristerna med nakna ögon, fin polering, jämn yta, välplätering etc.

3. Elektroplätering:

1). För guldpläteringen erbjuder vi 24K riktigt guld som kan acceptera tredjepartstestning.

2). Kunnig i tvåtoners elektroplätering.

3). Dong Hong har sin egen juridiska och formella galvaniseringsfabrik i huset, vilket kraftigt minskar produktskadorna och garanterar pläteringskvaliteten.

4. Miljöskydd:
Alla våra produkter uppfyller den internationella standarden för innehållet i bly och åtta tungmetaller. Vi importerade inspektionsinstrument utomlands och fortsätter med relativ testning strikt från början av varje process, som importerade råvaror, halvfabrikat, tillbehör, färdigvara etc.

5. Tillbehör: Vi använder högkvalitativa tillbehör.
1). Våra knäpptappar använder vanligen 0,3 mm tjock kopparmaterialfjärilkoppling som inte är lätt att passera genom eller snedvrida, kan bära solid och stabil. Det finns en annan typ av fjärilkoppling på marknaden, som bara är 0,2 / 0,25 mm tjock eller använd Iron Butterfly-koppling. Vi kan föreställa oss kvalitetsskillnaden.

2). För manschettknapparna eller skruvarna använder vi silversvetsning vilket avsevärt minskar sannolikheten för fallande delar. De flesta fabriker använder fortfarande tennsvetsning eller limsvetsning för att de ska sänka kostnaderna så att de kan locka till kunder med lågt pris. Men vi följer definitivt inte det eftersom kvaliteten inte är tillräckligt bra.

6. Arv och konstens arv:
Inrättades i 33 år, tekniken härstammar från Taiwan. Företagets grundare är fyra bröder, alla börjar från lärlingsutbildningen, även den yngste har varit i branschen i 25 år redan. Under de senaste åren fortsatte de att utbyta och studera i den internationella handeln med utländska kunder och branschpartnerna, lära andra fördelar och göra hantverket mer utsökt.

7. Gravering av mögel:
I början av grundandet är företaget väl medvetet om att graveringskunskapen spelar ganska viktiga roller på produktens kvalitet. Företagets ledning har kämpat för att hitta en skicklig gravyrmästare och fann slutligen en äldre mästare som är mer än 60 år gammal och faktiskt pensionerade vid den tiden. Efter kontinuerlig inbjudan gick han slutligen med på att komma tillbaka till gatan och lärde ut ett antal kvalificerade gravyrmästare, vars 3D-mögel effekt kunde vara sann i livet. Dessutom har denna högt respekterade äldre mästare blivit lovordad som den livslånga teknikkonsulten för vårt företag, med fokus på att förbättra kompetensen på karaktärsuttryck och charm av prestanda.

8. Effektivitet:
Vanligt konstverk skulle tillhandahållas inom 24 timmar, generella prover kommer att tillhandahållas om 7 dagar, ordinarie beställningar kommer att levereras om 15 dagar.

9. Kontroll av produkter:
Varje beställning skulle vara noggrant inspekterad före leverans för att se till att felet i AQL-standarden som kunden krävde.

10. Integrationen av hantverk och konst:
Företaget har en starkt integrerad produktionsprocess, från design - mögeltillverkning - stämpling / gjutning - polering - elektroplätering - färgförpackning, allt skulle ske oberoende av fabriken. Bortsett från tillverkningsbasen för metallhantverk, är broderifabriken helt i samma förutsättning som kan erbjuda enstaka shopping för kundernas behov, såsom broderipjäser, fläckar, nyckelband för medaljer och etc.

11. Skala och partners:
Tre fabriker med totalt mer än 2500 personer, plus mer än 200 goda sammansatta fabriker, har vi utvecklat snabbt de senaste 30 åren. För de kontraherade fabrikerna är vi inte bara en kund utan också den stödjande och ömsesidigt utvecklade partnern. Välj Donghong Craft & Art Co., Ltd., för att göra dina behov av anpassning har inga ytterligare svårigheter!

+ 86-769-2290-0190